Kalff is al ruim vijftien jaar gespecialiseerd in telefonische werving van fondsen en donateurs voor de non-profitsector. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel zowel in onze wervings-gesprekken met uw donateurs of leden als in onze uiterst gedetailleerde rapportages.
Uw leden en donateurs zijn het fundament onder uw organisatie, dat staat als een paal boven water. Fondsen en donaties vormen uw inkomstenbron en deze vragen om verduurzaming en groei.
Wij beschikken over een zeer uitgebreide kennis op zowel het gebied van fondsenwerving als van de non-profitsector dit gegeven maakt ons een betrouwbare samenwerkingspartner voor al uw campagnes.
Een succesvolle campagne bij Kalff start met een intensieve voorbereiding. Dit begint bij een gedetailleerde briefing. Daarbij brengen we uw doelstellingen nauwkeurig in kaart. Wij adviseren u over welke bestaande en nieuwe doelgroepen wij voor u kunnen benaderen en over de manier waarop wij dat doen. U weet precies wat u van ons kunt verwachten.
Omdat we door een gedegen voorbereiding precies weten uit welke mensen uw doelgroep bestaat, zijn we in staat om voor iedere campagne nieuwe, effectieve scripts te schrijven. Deze scripts zijn scherp toegesneden op uw (toekomstige) donateurs en op uw doelstellingen. Als ontwikkelingen tijdens de campagne daartoe aanleiding geven, kunnen we deze scripts snel aanpassen.
Trends en technologische ontwikkelingen volgen wij nauwgezet. Zo kunnen we een enorme bijdrage leveren aan het realiseren van uw doelstellingen.
Specifieke informatie over uw donateurs en leden en de effectiviteit van uw campagnes is goud waard. Bij iedere campagne hoort dan ook een rapportage. Wij besteden hier de grootst mogelijke aandacht aan. Zo voorzien wij u van gedetailleerde feedback en advies, waarmee u de kennis van uw leden en (potentiële) donateurs vergroot en uw communicatie nog effectiever kunt maken.
Kalff is een efficiënte organisatie met korte lijnen. Het management bestaat uit twee personen. Jaap Kalff is algemeen directeur en Jerry Smit is verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten. De callroommanager geeft leiding aan de teamleiders, die op hun beurt de fondsenwervers aansturen. Professionele coaches ondersteunen de teamleiders bij het trainen en coachen van de fondsenwervers.
Na een zorgvuldige selectie blijven wij onze medewerkers continu trainen en coachen. Door hun betrokkenheid bij de goede doelen waarvoor zij campagne voeren, benaderen zij uw leden en donateurs met oprechte aandacht en interesse. Daarin ligt een belangrijk deel van onze kracht. Er is altijd sprake van een gesprek van mens tot mens. Dit biedt volop mogelijkheden om te werken naar een optimaal resultaat.
Kalff is een relatief kleine organisatie. Onze lijnen zijn kort en daardoor kunnen we snel schakelen en onze focus gericht houden op een gedegen manier van werken. Zo weet u dat kwaliteit van de informatie die wij leveren optimaal is.
Het verloop onder onze 220 medewerkers is bijzonder laag. Dat zegt iets over hen, maar ook iets over ons. Onze medewerkers zijn gemiddeld 36 jaar oud, zeer gemotiveerd en ze werken graag voor ons. Onze klanten en diensten zijn heel divers, waardoor het werk afwisselend is.
Onze locatie in Almere is goed bereikbaar en de medewerkers kunnen zelf hun rooster samenstellen. De meesten werken tussen de 16 en 24 uur per week. Dat geeft ze tijd voor de andere dingen in hun leven: kinderen opvoeden, kunstenaar zijn, studeren of een zzp-onderneming runnen.
Heb je interesse in een parttime baan als call agent? Kijk dan op Vacatures